Sunday, July 12, 2009

psaiko ja armumine. unenägu jällegi

"Aga armuks õige ära ... ei noh ... heas mõttes nagu..."

....


Nägin unes igast jama. Nägin mitut unenägu kõige pullim oli see et kaotasin ühes unenäos kingad ära ja leidsin teises üles. Või tegelt oli nii - ühes unenäos ostsin uued kingad ja kogu aeg unustasin neid igale poole, küll poeletile, küll välistrepile. Ja alati oli ka kohe keegi kes need minu asemel peaaegu endale sai - oli see siis kõvera näoga vanamees või tänavalapsed. Valetasin, meelitasin ja võimutsesin et neid tagasi saada. Lõpuks õnnestus mul uued kingad kindlalt kotti karjatada. Järgmises unenäos aga pidin minema televisiooni esinema, talk-show´sse. Pidin esinema kas koos Märt Põdraga või tema asemel, täpselt ei mäletagi, igal juhul jõudsin viimasel hetkel kedagi asendama. Jalas olid mul vanad lahtise tallaga kingad, mida ma siis häbenesin, kuigi neid kaadris näha polnud. Saate vaheajal tulid mulle aga meelde eelmise unenäo kingad, need olid kotis ja ma olin üllatunud nende olemasolust. Rääkisin sellest operaatorile, kes tegi ehmunud nägu ja teatas et need on legendaarsed kingad, mis omaniku käest kogu aeg ära kaovad, et sellepärast nad teises unenäos nii odavalt müügis olidki. Kõik teavad neid kingi ja keegi ei lähe ostma. Olin unes lõvikonservi täis ja uhkeldasin endamisi, et näed siis kui vägevad kingad mul õnnestus taltsutada. Panin uued kingad jalga. See osutus aeganõudvaks ja painajalikuks protsessiks - oli kiire, kohe pidi tulema järgmine võte, mina aga mässasin lõputult sokkide ja kingadega. Kingad olid pruunid ja üsna inetu tegumoega. vaatasin muudkui närviliselt telemeeste poole, neil aga paistis ka olema viivitusi. Lõpuks sain kingad jalga, aga et aega ikka oli veel otsisin midagi süüa. jne...

No comments:

Post a Comment