Tuesday, July 14, 2009

jälle unenägu

nägin unes et olin festivalil. jalutasin mingi neiuga peomelust eemale. kiskus kepiks ära kätte. siis meenus mulle et ma pidin ühiselamust mingeid asju võtma (aga mis asju - kurat seda teab. Kondoome?). jätsin neiu ootama, läksin oma ühikatuppa. seal hakkasin kiiruga asju kokku otsima. olin erutatud ja õhinas, kartsin et olen ikka midagi maha unustanud, ei suutnud kõigil asjadel meelt küljes hoida. samal ajal ei tohtinud toanaaber, kes seisis sealsamas mu asju näha. meenutasin mis asju ta näha ei tohi. Nii - revolver on mul võrkkotis, selle peab silma alt ära koristama. sel hetkel kui sirutasin käe revolvri järele mõistsin et toakaaslane mu selja taga on leidnud mu ametitõendi. pöörasin ennast ümber ning samal hetkel lõi toakaaslane mind habemenoaga ninna. kõik kohad said verd täis. uus ülikond oli rikutud. küsisin et miks ta nii tegi ja miks just ninna. Ta seisis seal maikaväel nõutult, ütles et ei oskand nagu muud midagi ette võtta. väänasin tal hõlpsalt noa käest, võtsin oma asjad ja läksin alla. all selgus et tegu on narva 89 ühikaga. astusin komandandi juurde sisse, surusin kätt ja ütlesin: " siin on kõik nagu kakskümmend aastat tagasi.

1 comment: