Friday, April 10, 2009

petsi hala

lahe sõna kargas pähe - petsti!

üks hala tiirutab mul peas ringi, siuke loll. mõtlesin et panen ta sita paberile, las tiirutab seal edasi. need kes lolli hala ei viitsi lugeda, ei pea edasi lugema.

Naised mind ei taha - kui meest. minusse ei armuta, ei minda ogaraks mu pärast. asi pole välimuses, ma pole küll just iludus aga koll ma ka ju pole. ma pole rikas ega kuulus, aga mul on jällegi hea suuvärk ja tundlik süda. eiiii, siin on ikkagi midagi väga müstilist, isegi jaburat.

seda olukorda võib kirjeldada järgmise võrdpildi abil: kujutage endale ette kõiki maailma mehi naise silmade läbi. ütleme et see on grupipilt, mehed seisavad seal, mõni on hästi pikk, mõni paks, mõni inetu, mõnel on hästi pikk kara, mõni on jällegi paberitega jne. point on selles et mind pole sellel pildil. Lihtsalt polegi. mind on sealt välja lülitatud. ja ma olen täheldanud et see väljalülitamine toimub kuidagi hetkeliselt, iseenesestmõistetavalt, automaatselt.

Mis toimub nagu? Mis mõttes nagu? milles asi on? kuidas saab mind niimoodi välja lülitada ja veel nagu oleks see kõige iseenesestmõistetavam asi maailmas. Ma saaks aru et ma olen kole ja räpane ning et vaid vähesed on must huvitet. Ei, sugugi mitte, mind isegi ei vaadata. Ma tunnen ennast nagu lõputöö kaitsmisel kui enamus otsustajatest polnud isegi mu tööd lugenud. Tegelt ajab see ka vihale. Hei, see on minu maailm ka! jne.

nüüd on see pläga paberil, vaatame mis edasi saab. eks ta üks mu purjuspäi valvejutt ole. nagu reljo jutt sellest kui pisike munn tal on (selle jutuga on ta muide üsna palju naisi ära sebinud - pettuda pole võimalik, kheh, aga milline üllatus ja rõõm kui selline enese laitmine osutub valeks). tõenäoliselt ikka asi selles et olen lihtsalt kole, vaene ja räpane. tahan end vaid lohutada end sellise lolli jamaga, tunda end erilisena. votttttttt.

5 comments:

  1. Kristina ütleb:
    oi-oi-oi
    miks sa end nõnda maha teed?
    Kristina ütleb:
    sa pead kirjutama, et naised sind tahavad. Siis vaatavad, et ongi äge tüüp, aga kui nii kirjutad, siis ei tahagi sind keegi.
    pets ütleb:
    pole hullu
    kui inimesed nii lollid on et sellise jutu peale meeldimist ja mittemeeldimist sätivad, pole neid vajagi mulle

    ReplyDelete
  2. Aga sind kui andekat näitlejat teatrilaval ja vaimukat isiksust seltskonnas imetlevad vist kõik naised!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Naised käivad Peetri juures oma muresid kurtmas ja maailmaasjade üle arutamas. Peeter kui naiste seltskonda armastav ja üldse seltskonda armastav, elunäinud ja lugenud inimene kuulab ära ja annab nõu. Nagu vana pede. Ainult et ei ole vist. Või siis- nagu naine. Nimetab end feministiks ka veel pealekauba.

    Aga siis hakkab Peeter neile omakorda kurtma, kuidas ta naistest üldse aru ei saa ja et naised teda üldse ei armasta. Ja üleüldse saadaks nad kõik perse.

    Ja siis tulevad naised jälle Peetri käest nõu küsima ja Peeter annab neile tarka nõu ja seejärel lähevad naised rõõmsalt teiste meeste juurde ja Peeter jääb taas omapäi ja hakkab isekeskis (või siis järgmisele naisele) torisema, kuidas ta üldse naistele ei meeldi ja üleüldse saadaks nad kõik perse...

    On ikka vituga mees küll...

    ReplyDelete