Thursday, January 21, 2010

väikesed robinad 3

Veeretasin aega
suunurgast suunurka
muhelesin
veeretasin tagasi

...

Ööpikk
ööbik -
pikk nagu öö
tubli ja kaubik

...

See siin
pole juurvili
ega puuvili
ega ihuvili
See on
töövili

...

Ma olen kalake lõputus meres
Nii palju kalu on vaala keres
et kalaveri mu väikeses peres
saab seguneda valuga mu veres

...

õnnetu mees
õnnetu naisemees
õnnetu naismees

...

Ma tahtsin saada endale
Kevin Costneri posterit
aposterioorselt
selle asemel läkitati mulle
uued läkiläkid

...

Signe ütles nii: Kristjan Jaak Petersoni jalge vahel pidas sütitavalt kõnet Peeter Olesk

-Kellele mees, kellele naine
-Aga kellele siis ikkagi kumb?

Poeg küsib isalt: Isa miks see vanaema lippab seal metsa ääres niimoodi siksak?
Isa: Kellele mees, kellele naine, poiss anna veel üks padrun

Üks selline kakleja mees läheb hommikul, astub kõrtsi uksest sisse ja küsib kohe lävel hästi asjalikult: Läheb kellelegi sahtlisse ka või?

Mõtlesime uusi käändeid välja. Leidsime rajalt mahavõtva käände millele vastandus ilmajättev kääne. tundus et nad seal ikka hullult siblivad ringi seal käänete vahel - küll sisse, küll välja, küll alale, siis jälle ruttu alalt ära. Vahepeal aga käänavad vasakule - Peeruvahele kääne...

Vestlesin Haamriga näost näkku
Tuttav nägu oli..

Nukateater, nokuteater
Vorstitädi
Puurvili
Pudellennuk
Kannibali valitud palad
Aste allpool vööd
Kirgede Torm intriigide pesas
Kirgede Torm ja selle sturmbanführerid

Kalad omavahel põlglikult: Käi jala!
Litsuge see lumi laiaks, mis ta laiab seal!
Sinuga on sama hea rääkida kui vasikaga vastu seina joosta!

No comments:

Post a Comment