Wednesday, January 13, 2010

pikem lugu psaikoga

Psaikol õnnestus pikema pinnimise peale ennast kuidagi hullarisse sättida Oli läinud valvearsti juurde, viinapudel näpu vahel ja küsinud et kui minna selle pudeliga metsa vahele ja see tühjaks juua et huvitav kas hakkab enne külm või tuleb surm varem. Selle küsimise peale pandi ta miskipärast kinnisesse. Psaiko tegi veel imestunud nägu.

Üldiselt oli ta hästi varustatud. Ta just sai riigilt penssi ning oli endale hunniku mõnusat rohtu muretsenud. Et aga ta ennast ei usaldanud siis andis selle ühe teise hullu kätte igaks juhuks hoiule. Aga muidugi - üllatus-üllatus - asi tuli välja. Kas oli lõhnast tunda või olid hullud kuidagi oma käitumiselt hullemad kui muidu - kanep saadi kätte ja kohale kutsuti narkopoll. Nii

Poll hakkas muidugi kohe Psaikot pinnima. Järgnes selline dialoog:
-Kas me võiksime teile esitada mõned küsimused (kurjakuulutav kas pole)
-Jah, aga tingimusel et te vastate enne ühele minu küsimusele. Kas see on võimalik?
-See on võimalik aga mis küsimus see on?
-Kas - kui ma vastan teie küsimustele - ma saan oma kraami tagasi?
-Jaa, aga tingimusel et see läbib narkolabori testi ja kui selgub et tegu pole kanepiga saate oma kraami tagasi.
-Sellise tingimusega ma pole nõus

Psaikole tegi tegelt päris palju nalja mõte et poll hakkab teda mööda linna taga otsima et tagastada talle ümbrik mis polegi täidetud kanepiga vaid miski suva sodiga.

Poll siiski esitas Psaikole mõned küsimused:
-Kust te selle kanepi saite?
-Üks mustlasmutt bussipeatuses müüs. Ma pole kunagi kanepit teinud, ostsin proovimiseks.
-Kas tal oli kindlaid tundemärke?
-Ühte ma mäletan kindlalt - tal kas oli või ei olnud üks hammas kullast

Ma kujutan ette et narkopoll, kes tõenäoliselt Psaikot väga hästi nägupidi tunneb, oli naerust kõveras. Nalja ja naeruga väänati ka trahv - 18 000. Psaikot see eriti ei kottinud, ütles et läheb niikuinii regularselt koos teiste trahvidega pensist maha, sealt aga üle teatud määra ei või võtta. Kurb oli lihtsalt see et Psaiko visati hullarist välja ja tema kuuajane prii olemine läks nurja

mnjah

No comments:

Post a Comment