Saturday, November 13, 2010

enor kirjutas üles, mina peksin segast

Oii jummal
Assa tuss
See oli laks
Ma tahaksin et suust tuleksid välgud välja
Türa puts
Kesse seal kaarikus sõitis, see oli jumal, apollo.
Türa ma olen nagu tuumapomm ma tunnen kuidas kiired must väljuvad
Aa.. türa putsi
Sa tead kui hea on ringutada
Tõmbad keha laiali ja tunned kuidas chi kehas ringi liigub
Türa see on nagu mägi
Nagu sammas ringi liigub
Oota ma proovin
See on taiji sammas las ma proovin
Ja tead chi on täitsa tunda
Tõmbab .. ringi
Ja ma teen seda iga päev
Sa vana vitt
Ossa tuss
Opaa
Kahju et ma ei oska raisk ma teeks kolmanda silma ka lahti
Struktuuri, struktuuri.. kuidas see on
.. see on võre


a jaa nii lihtne see ongi jajah
aga tegelikult visuaalse vormi saab ära võtta ju
ok
sa vanalits traisk
see energia on olemas, see on olemas see toimib
see on tunne nagu alakõhus on pomm
suur jurakas, kuul raudketi otsas
sa vana pekk raisk
sa vana pekk
see on kõige vanemaid energia kogumise asendeid taijis,
selle küla elanikud kõik kasutasid seda
kes seal ringi käisid
sa vana puts raisk

No comments:

Post a Comment