Tuesday, May 18, 2010

jälle unenägu

Nägin unes et olin mingis kevadkoolis või suvelaagris - päris täpselt ei saanudki teada, kus siis õieti. Mulle tundub, et ma vist sebisin nukuliku välimusega naist. Mis on veider kahes suhtes - sebimine pole mulle iseloomulik tegevus ja ma polnud seda naist kunagi varem näinud. Naisel oli kaaslanna, asiaat, kõhn, julmade silmadega. Tolle sabas tilpnes omakorda austaja, frakis tüüp, kelle nägu ma kas ei näinud või ei mäleta. Naistel olid seljas pidulikud ballikleidid 19. saj lõpust. Mustad toonid ja lehvikud lisasid salapära.

Rippusin nukunäoga naise sabas ja sattusin lõpuks buduaari, kus saime olla ainult meie neljakesi. Mulle ulatati skalpell ja mult oodati et ma hakkaksin nukunäoga naist lõikuma. Tegin mõned kohmakad sisselõiked, kõik kohad olid verd täis. Ahastus, õudus ja vastikus ajasid mul südame pahaks. Nukunäoga naine võttis mult skalpelli ja hakkas ennast ise lõikama. Vilunud liigutustega eemaldas ta oma kaelalt naha, ning asus seejärel skalbi kallale.

Vaatasin asiaadi poole - tolle austaja oli naise kaelalt ja peast naha juba täielikult eemaldanud ning asus nüüd eemaldama nahka näolt. Ilma skalbita tundus tema pea ebaloomulikult väike. Kuna ma nüüd teadsin mida edasi teha, võtsin taas nukunäoga naiselt skalpelli, eemaldasin lõplikult skalbi ja seejärel ka näo. Näonaha all oli sama nägu, ainult erinevalt eemaldatud näost, mis oli roosa, oli see nägu hall. Mõlema naise olekust õhkus seksuaalset naudingut. Mis täitis mind aeglaselt kurbuse, üksinduse ja vihaga...

1 comment:

  1. Tere jälle pärast eilset!

    Mina kasutasin neid kauntereid:
    http://www.statcounter.com/
    http://www.blogpatrol.com/

    Mõlemal omad puudused, aga asja ajasid ära.

    ReplyDelete