Thursday, July 9, 2009

unenägu

nägin täna unes et satun Venemaale. Alguses purjutan Narvas Reljo ja Ooluga. Keset joomingut selgub et Oolu on sõjaväelane ja et täna öösel on minek Venemaale, salaja, üle Peipsi, kaatriga. Millegipärast saab tsiviliste sellele salamissioonile kaasa võtta, meie Reljoga läheme ka. Sõidame kaatriga üle Peipsi. Jõuame kuhugi linna. Teised lähevad kuhugi, mina eksin ära otsides Reljot. Igal pool on helikiirusel kihutavad rongid, kohalik harrastus on autol nendega võidu sõita. jään ühele autole peaaegu alla. Ekslen, läheb pimedaks. Viimase raha eest ostan hirmu peletuseks lapiku brändi. Mingid noorukid üritavad minuga justnagu tüli norida, Mina pobisen midagi habemesse, lõpuks ütleb üks eesti keeles: "Anna kala siia!", sellepeale vastan mina söakalt "Tule ja võta!" olles ise valmis kaklema hakkama. Millegipärast see aga hirmutab neid ja nad teevad minekut. Jõuan veel mõelda et ju nad hakkasid eesti keele kõla kartma. vahepeal on talv saabunud. istun äravisatud toolile miski maja nurga taga, hakkan brändit jooma. Järsku avastan et olen hoopis klaaspaviljonis, riieteta. Inimesed murravad paviljoni, karjudes: "Pane komm kohe käest ära!!!". Nad arvavad et olen kommionu. Katsun seletada, aga mis sa seletad kui oled aluspüksteväel, pudel peos kuskil võõral maal. Ärkan segases meelelolus.

No comments:

Post a Comment